هتل های 5 ستاره معروف دبی
نوشته شده توسط : samiM

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی هتلی 5 ستاره در شهر توریستی دبی می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 390 اتاق راحت و مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری می باشد که عبارتند از سیستم تهویه ، حمام ، تلویزیون و . . . می باشد .رفتن به مرکز خرید برجمان برای مسافران تور دبی نوروز 95 از هتل پارک رجیس کریس کین دبی به راحتی امکان پذیر است . در طبقه 19 هتل رستورانی وجود دارد که نمایی زیبا از شهر دبی را می توان مشاهده کرد در این رستوران انواع غذاهای آسیایی سرو می شود، همچنین رستورانی با نام لی متر در هتل وجود دارد که انواع غذاهای بین الملی برای میهمانان تور دبی فروردین 95 که در هتل پارک رجیس کریس کین دبی اقامت دارند سرو می شود. موزه دبی و بازار بر دبی به هتل نزدیک می باشد . از دیگر امکانات دبی می توان به سونا ، استخر ، مرکز بدنسازی ، حمام ترکی ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری ازکودک ،اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارکینگ ، سیستم امنیتی و . . . می باشد که گردشگرانتور دبی زمستان 94 می توانند از این امکانات استفاده کنند و سفری خوب را در هتل پارک رجیس کریس کین دبی تجربه کنند.

 

 


هتل رویال میراژ دبی

هتل رویال میراژ دبی هتلی 5 ستاره که در منطقه ماریانا دبی واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی فوق العاده است و همچنین دارای نمایی زیبا از خلیج فارس می باشد. این هتل دارای 231 اتاق و سوئیت می باشد که دارای دکوراسیون به سبک کلاسیک و مجهز به امکانات روز هتلداری است که می توان به تلویزیون هوشمند ، اینترنت پرسرعت ، حمامی لوکس و همچنین بالکن اختصاصی برای مسافران تور دبی بهار 95 که نمایی رو به باغ و دریا دارند. از دیگر امکانات هتل رویال میراژ دبی می توان استخر ، مرکز ورزش های آبی ، زمین های بازی تنیس و گلف ، رستوران ، ماساژ ، حمام ترکی ، کتابخانه ، سالن زیبایی و مرکز تفریحی برای کودکان را نام برد.این هتل دارای ساحا اختصاصی نیز می باشد و باغ هایی زیبا و سرسبز نیز به چشم می خورد . گردشگران تور دبی اسفند 94 اگر قصد رفتن به پارک آبی را دارند فاصله این هتل تا پارک آبی 10 دقیقه می باشد و تا برج الخلیفه 20 دقیقه فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره معروف دبی,هتل های معروف دبی,هتل های 5 ستاره دبی,هتل پارک رجیس کریس کین دبی,هتل رویال میراژ دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: